Замовити

Залиште заявку, наш менеджер зв’яжеться з Вами

Як повідомити податківцям про наявність у платника ЕЦП

ДФС повідомляє

Як повідомити податківцям про наявність у платника ЕЦП

Подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками на підставі Договору про визнання електронних документів шляхом направлення заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів (далі – Заява про приєднання до Договору).

Для надання права підпису електронних документів (крім Заяви про приєднання до Договору) іншим особам, яким делеговано право підпису, платник повідомляє про таких осіб до УКРІНФОРМу, шляхом подання відповідного повідомлення про надання інформації по ЕЦП (далі – Повідомлення) в електронному вигляді за формою згідно  додатку 2п.11 р.III Наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження порядку обміну електронними документами з контролюючими органами» від 06.06.2017р. №557 (далі – Порядок) .

В Повідомлення вноситься інформація про підписантів (підписанти), якій (яким) надається право підпису електронних документів.

Дія Договору і пов’язаних з ним сповіщеннями припиняється з ініціативи підписанта Заяви про приєднання до Договору (керівника) або при наявності однієї з підстав, визначених п.14 р.III Порядку.

У полях Повідомлення (за формою J1391103) вказується наступна інформація:

«Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) відповідальної особи» – найменування юридичної особи;

«Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (при наявності), номер паспорта» – код  ЄДРПОУ;

«Посада» – не вказується;

«Тип підпису» – друк.

Посилання

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *