Замовити

Залиште заявку, наш менеджер зв’яжеться з Вами

Які документи тепер необхідно подавати для отримання нових ключів ЕЦП з 7 листопада 2018 року?

Які документи тепер необхідно подавати для отримання нових ключів ЕЦП з 7 листопада 2018 року?

Інформаційно-довідковий сервіс ДФС повідомляє, що у зв’язку з набранням 07.11.2018 чинності Закону України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги»та з метою забезпечення стабільної роботи АЦСК ІДД ДФС наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 05.11.2018 № 121 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг» затверджено нові форми реєстраційних документів:

  • Договір про надання електронних довірчих послуг;
  • Реєстраційна картка для фізичної особи;
  • Реєстраційна картка для юридичної особи;
  • Додаток до Реєстраційної картки;
  • Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
  • Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові формидокументів для отримання послуг ЕЦП необхідно використовувати з 07 листопада 2018 року.

Форми реєстраційних документів можна переглянути та завантажити за посиланням:

ВАЖЛИВО! Починаючи з 07.11.2018 фізичні особи та суб’єкти господарювання приватного права можуть отримати електронні довірчі послуги від АЦСК ІДД ДФС виключно за їх особистої присутності.

Детальніше за посиланням

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

ПОДЗВОНИТИ НАМ