Замовити

Залиште заявку, наш менеджер зв’яжеться з Вами

Які документи тепер необхідно подавати для отримання нових ключів ЕЦП з 7 листопада 2018 року?

Які документи тепер необхідно подавати для отримання нових ключів ЕЦП з 7 листопада 2018 року?

Інформаційно-довідковий сервіс ДФС повідомляє, що у зв’язку з набранням 07.11.2018 чинності Закону України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги»та з метою забезпечення стабільної роботи АЦСК ІДД ДФС наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 05.11.2018 № 121 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг» затверджено нові форми реєстраційних документів:

  • Договір про надання електронних довірчих послуг;
  • Реєстраційна картка для фізичної особи;
  • Реєстраційна картка для юридичної особи;
  • Додаток до Реєстраційної картки;
  • Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
  • Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові формидокументів для отримання послуг ЕЦП необхідно використовувати з 07 листопада 2018 року.

Форми реєстраційних документів можна переглянути та завантажити за посиланням:

ВАЖЛИВО! Починаючи з 07.11.2018 фізичні особи та суб’єкти господарювання приватного права можуть отримати електронні довірчі послуги від АЦСК ІДД ДФС виключно за їх особистої присутності.

Детальніше за посиланням

You must be logged in to post a comment.

ПОДЗВОНИТИ НАМ