29 травня 2019 м.ХарьківСпікер семінару: Наталія Салова сертифіцірований аудитор, IAB, САР, DipIFR, керуючий партнер ТОВ “АК” Ед Рем”
ПРОГРАМА СЕМІНАРУ:
-
Військовий облік на підприємстві. Оновлено Порядок №921: повідомлення військоматів про керівний склад підприємства, звірки з військоматами інших регіонів, заповнення розділу ІІ особової картки.
- Єдиний державний реєстр військовозобов’язаних – новий контролюючий орган! Зміни у порядку звіряння даних особових карток призовників і військовозобов’язаних з інших регіонів!
- Готуємо наказ та надсилаємо до військомату – дії підприємства під час отримання оповіщення про виклик та в яких тепер випадках викликатимуть до військомату працівника;
- Облік:
– призовників та військовозобов’язаних за місцем роботи;
– трудових договорів, які укладено строком більше трьох місяців.
- Заповнення розділу ІІ особової картки;
- Якщо прийшла ПЕРЕВІРКА. Основні дії під час перевірки підприємств військоматами та адміністративна відповідальність.
-
Атестація робочих місць на підприємстві.
- Атестація робочих місць за умовами праці. Порядок проведення, пільги, компенсації, відпустки;
- Зміни, внесені постановою КМУ №741 від 05.10.2016р. щодо мети і порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, методичні рекомендації;
- Процедура проведення атестації робочих місць та її документальне оформлення;
- Посади та показники зайнятості, які дають право на пенсію за віком на пільгових умовах, державний контроль за проведенням атестації робочих місць та правильним застосуванням списків виробництв, робіт, професій;
- Пільги і компенсації працівникам зайнятим на роботах зі шкідливими і важкими умовами праці і порядок їх надання;
- Перелік виробництв, цехів, професій та посад зайнятість в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня;
- Зміни до списків №1 та №2;
- Особливий характер праці: додаткові відпустки за роботу із шкідливими і важкими умовами праці;
- Скорочена тривалість робочого тижня та доплати за умови праці;
- Санітарно-гігієнічна оцінка умов праці для проведення атестації робочих місць відповідно до правил та норм «Гігієнічна класифікація праці за показаннями шкідливості та небезпечності факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу»;
- Лікувально-профілактичне харчування, одержання молока або інших рівноцінних харчових продуктів.
-
Табелі обліку робочого часу: заповнення, підписання, виправлення та уточнювання даних.
- Розглянемо різні випадки при заповненні, в тому числі при: відрядженнях, роботі у святкові та вихідні дні, роз’їзному характері робіт, лікарняних під час відпустки;
- До яких наслідків може призвести не вірне заповнення табелю обліку робочого часу.
-
Водії на підприємстві.
- Водійські права, медична довідка та попередній медичний огляд – документи, що потрібні для прийому на роботу;
- Робота за сумісництвом. Збільшення обсягу роботи і внутрішнє сумісництво;
- Особливості трудового договору з водієм;
- Тривалість робочого часу;
- Час відпочинку водіїв: перерви, міжзмінний і щотижневий відпочинок;
- Залучення водіїв до роботи у вихідний або неробочий святковий день;
- Контроль за дотриманням режиму праці та відпочинку водіїв, наслідки їх порушення;
- Встановлення змінної роботи. Графік роботи.
- Ненормований робочий день та понаднормова робота;
- Облік робочого часу;
- Обліковий період;
- Типові норми видачі спец. одягу і порядок списання вартості спец. одягу у витрати, повернення спец. одягу при звільненні водія;
- Матеріальна відповідальність водіїв. Договір про повну матеріальну відповідальність.
You must be logged in to post a comment.