Замовити

Залиште заявку, наш менеджер зв’яжеться з Вами

КАДРОВИЙ ОБЛІК 2019 на підприємстві!

КАДРОВИЙ ОБЛІК 2019 на підприємстві!

29 травня 2019 м.ХарьківСпікер семінару: Наталія Салова сертифіцірований аудитор, IAB, САР, DipIFR, керуючий партнер ТОВ “АК” Ед Рем”

ПРОГРАМА  СЕМІНАРУ:

  1. Військовий облік на підприємстві. Оновлено Порядок №921: повідомлення військоматів про керівний склад підприємства, звірки з військоматами інших регіонів, заповнення розділу ІІ особової картки.
  • Єдиний державний реєстр військовозобов’язаних – новий контролюючий орган! Зміни у порядку звіряння даних особових карток призовників і військовозобов’язаних з інших регіонів!
  • Готуємо наказ та надсилаємо до військомату – дії підприємства під час отримання оповіщення про виклик та в яких тепер випадках викликатимуть до військомату працівника;
  • Облік:

–  призовників та військовозобов’язаних за місцем роботи;

– трудових договорів, які укладено строком більше трьох місяців.

  • Заповнення розділу ІІ особової картки;
  • Якщо прийшла ПЕРЕВІРКА. Основні дії під час перевірки підприємств військоматами та адміністративна відповідальність.
  1. Атестація робочих місць на підприємстві. 
  • Атестація робочих місць за умовами праці. Порядок проведення, пільги, компенсації, відпустки;
  • Зміни, внесені постановою КМУ №741 від 05.10.2016р. щодо мети і порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, методичні рекомендації;
  • Процедура проведення атестації робочих місць та її документальне оформлення;
  • Посади та показники зайнятості, які дають право на пенсію за віком на пільгових умовах, державний контроль за проведенням атестації робочих місць та правильним застосуванням списків виробництв, робіт, професій;
  • Пільги і компенсації працівникам зайнятим на роботах зі шкідливими і важкими умовами праці і порядок їх надання;
  • Перелік виробництв, цехів, професій  та посад зайнятість в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня;
  • Зміни до списків №1 та №2;
  • Особливий характер праці: додаткові відпустки за роботу із шкідливими і важкими умовами праці;
  • Скорочена тривалість робочого тижня та доплати за умови праці;
  • Санітарно-гігієнічна оцінка умов праці для проведення атестації робочих місць відповідно до правил та норм «Гігієнічна класифікація праці за показаннями шкідливості та небезпечності факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу»;
  • Лікувально-профілактичне харчування, одержання молока або інших рівноцінних харчових продуктів.
  1. Табелі обліку робочого часу: заповнення, підписання, виправлення та уточнювання даних.          
  • Розглянемо різні випадки при заповненні, в тому числі при: відрядженнях, роботі у святкові та вихідні дні, роз’їзному характері робіт, лікарняних під час відпустки;
  • До яких наслідків може призвести не вірне заповнення табелю обліку робочого часу.
  1. Водії на підприємстві.
  • Водійські права, медична довідка та попередній медичний огляд – документи, що потрібні для прийому на роботу;
  • Робота за сумісництвом. Збільшення обсягу роботи і внутрішнє сумісництво;
  • Особливості трудового договору з водієм;
  • Тривалість робочого часу;
  • Час відпочинку водіїв: перерви, міжзмінний і щотижневий відпочинок;
  • Залучення водіїв до роботи у вихідний або неробочий святковий день;
  • Контроль за дотриманням режиму праці та відпочинку водіїв, наслідки їх порушення;
  • Встановлення змінної роботи. Графік роботи.
  • Ненормований робочий день та понаднормова робота;
  • Облік робочого часу;
  • Обліковий період;
  • Типові норми видачі спец. одягу і порядок списання вартості спец. одягу у витрати, повернення спец. одягу при звільненні водія;
  • Матеріальна відповідальність водіїв. Договір про повну матеріальну відповідальність.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

ПОДЗВОНИТИ НАМ