Замовити

Залиште заявку, наш менеджер зв’яжеться з Вами

    Непоява працівника на роботі в період воєнного стану

    консультує Ед Рем

    Непоява працівника на роботі в період воєнного стану

    Непоява працівника: після початку війни велика кількість підприємств зіткнулася з проблемою відсутності працівників на робочих місцях. Причиною цього могли стати бойові дії в регіоні чи поблизу, окупація територій або зупинення руху громадського транспорту. Як діяти роботодавцям в період воєнного стану, якщо працівники не з’являються на роботі?

    З 24 лютого 2022 року на всій території нашої держави Указом Президента України від 24.02.2022 р. №. 64/2022 введено воєнний стан.

    Держпраці України під час дії воєнного стану не рекомендує підприємствам звільняти працівників за непояву на роботі. До табелів обліку робочого часу у разі неявки працівника повинні вноситися відмітки

    • «НЗ» – неявка з нез’ясованих причин або
    • «І» – інші причини неявок.

    Пізніше причина неявки працівника може бути змінена коригуючим табелем. До того, нез’явлення працівника на роботі в умовах воєнного стану у більшості випадків буде вважатися таким, що сталося за поважної причини, оскільки було зумовлене необхідністю збереження життя та здоров’я працівника та/або членів його сім’ї. Відповідно, у такому разі за працівником мають зберігатися його робоче місце та посада, тобто працівник у такому випадку не може бути звільненим через прогул.

    Непоява працівника: за час такої відсутності працівникові не нараховується та не виплачується заробітна плата, оскільки робота працівником фактично не виконується, а законодавством не передбачене положення про збереження за таким працівником його заробітку.

    ще консультації…..

    Замовити аудит підприємства

    Архів

    ПОДЗВОНИТИ НАМ